Kundeinformasjon
Kundeinformasjon
Butikken er åpen for alle og du må ikke være registret for å kunne handle, det er tilstrekkelig at du registrere navn og nødvendige adresseopplysninger samt e-postadresse når du handler. Velger du derimot å registrere deg som kunde i nettbutikken, behøver du gjøre det bare en gang. Senere kan du da logge deg inn på "Min side" med det brukernavn og passord som du valgte under registreringen. Her kan du følge bestillingen din og se historikk fra tidligere bestillinger mm. Du vil også få mulighet til å benytte faktura som betalingsmiddel.
Slik handler du i butikken
Velg produkter ved å klikke på kategoriene i menylinjen. Da får du en oversikt over tilgjengelige produkter i de ulike kategoriene. For mer informasjon om et produkt klikker du på bildet av produktet. For å kjøpe et aktuelt produkt velger du eventuet farge/størrelse/variant og trykker "Legg i handlekurv". Varen vil da legge seg i handlekurven som du ser oppe til høyre i menylinjen.
Når du har handlet ferdig trykker du på handlekurven. Her kan du endre antall på varene og slette varer du ikke ønsker. Dersom du endrer antall på varene må du trykke "Oppdater".
For å gå videre trykker du "Til kasse", og skriver inn navn og leveringsadresse dersom du ikke allerede har registrert deg. Klikk så "Neste" og du kommer til siden der du skal bekrefte ordren din. Kontroller at alt er riktig og trykk på "Send bestilling". Dersom du ikke er registrert kunde vil du nå bli videreført til betalingssiden for betaling med kort. Her legger du inn dine betalingsopplysninger. Husk å skrive nøyaktig de samme opplysninger som står på kortet. Trykk deretter "Betal". For å fullføre må du ha din passordkalkulator eller kodekort som du har mottatt fra din bank tilgjengelig. NB! Registrerte kunder kan benytte faktura som betalingsmiddel.
Ordrebekreftelse pr. e-post
I løpet av kort tid vil du motta en bekreftelse av din bestiling pr. e-post.
Levering
Bestilte varer mottar du via Posten/Bring normalt ca en uke etter at vi har mottatt bestillingen. Av og til kan en vare være midlertidig utsolgt. Du vil i slike tilfeller får beskjed hvis det tar lang tid før varen kommer på lager igjen. Hvis bestillingen må deles opp pga at deler av bestillingen ikke er på lager, vil dette skje uten ekstra omkostninger for deg.
Ofte stilte spørsmål
Problemer knyttet til nettleser:
Vi anbefaler å benytte nettlesere av nyere versjoner. Nettleseren må akseptere bruk av Cookie. Java programvare må være installert på din PC og støtte for Javascript må være aktivert i din nettleser.